Ruta a Cavall el Turó

Descobreix el Montseny

Ruta a Cavall El Turó

Ruta a cavall pel Montseny El Turó
La ruta a cavall del Turó és molt agradable a l’hora que divertida, en aquesta excursió començarem pels camps que envolta el nostre centre una plana meravellosa on podrem gaudir d’unes bones vistes del que ens envolta com és el turó de l’home, collformig, el matagalls o el pla de la calma.
Després d’uns 20/25 minuts ens trobarem amb el riu Tordera el qual haurem d’entravessar per endinsar-nos al bosc i així enfilar la pujada cap el turó, és una pujadeta molt suau i divertida ja que agafarem camins i corriols estrets i amb molta vegetació.
Des del turó podrem observar la plana de la que venim, i tot el barri del Temple i del Virgili, últims barris de santa maria de Palautordera que delimiten amb Sant Celoni.
Continuarem per la carena, per començar a baixar per l’altre cara de la muntanya, arribarem al barri de Can Pagà(Santa Maria de Palautordera) en aquest moment travessarem el barri residencial creuant un parell de carrers pavimentats però amb molt poca afluència de vehicles. En aquest moment iniciem la tornada cap a casa però no pel mateix itinerari, sinó que continuarem ja que es tracte de una ruta circular així que tornarem a baixar cap a la plana introduint-nos al bosc, passant per la font seca fins a trobar el riu de nou, en aquell instant estarem a uns 25 min de casa aproximadament.

Reserva la ruta a cavall pel Montseny